اخبار خارجی, تکنولوژی, موبایل, موبایل و تبلت

گوشی هواوی Nova Y72 با قیمت اقتصادی معرفی شد!

گوشی هواوی Nova Y72 با قیمت اقتصادی معرفی شد!

هواوی Nova Y72، در واقع نسخه بین‌المللی گوشی Enjoy 70 از هواوی می‌باشد که با نام جدید به بازار عرضه شده است. گوشی Enjoy 70 در فصل پاییز سال گذشته توسط شرکت هواوی معرفی گردید و اکنون نسخه جهانی آن با نام Huawei Nova Y72 در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی با صفحه نمایش 6.75 اینچی، از یک پنل LCD با رزولوشن 720p بهره می‌برد و با تراشه Kirin 710A به عملکرد مطلوب دست می‌یابد. در بخش جلوی دستگاه، یک دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل قرار دارد و در قسمت پشتی آن، ترکیب دو دوربین به شکل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی ارائه شده است.

 

Untitled novay72 2 - گوشی هواوی Nova Y72 با قیمت اقتصادی معرفی شد!

 

یکی از ویژگی‌های برجسته Huawei Nova Y72 وجود باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد که از طریق درگاه USB-C با سرعت شارژ 22.5 واتی قابل شارژ است. در نسخه چینی این گوشی، از هارمونی او اس ۴ بهره می‌برد، اما در نسخه جهانی به نظر می‌رسد که EMUI جایگزین شده است.

 

قیمت هواوی Nova Y72

تا کنون، اطلاعات مربوط به ظرفیت رم و حافظه داخلی نسخه‌های مختلف گوشی Huawei Nova Y72 اعلام نشده است. اما تصاویر منتشر شده توسط شاخه آفریقای جنوبی هواوی، این گوشی را در دو رنگ مشکی و سبز با قیمت تقریبی ۲۶۵ دلار آمریکا نشان می‌دهند. خریداران با پرداخت این مبلغ، هدایای ارزشمندی به تقریباً ۹۵ دلار دریافت خواهند کرد، که شامل یک هدفون بی‌سیم نیز می‌شود.

 

Untitled novay72 4 - گوشی هواوی Nova Y72 با قیمت اقتصادی معرفی شد!

 

 

شما میتوانید بروزترین اخبار تکنولوژی را در قسمت اخبار سایت تسکو مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید