اخبار خارجی, تکنولوژی, موبایل, موبایل و تبلت

جزئیات جدید از هواوی P70 لو رفت!

جزئیات جدید از هواوی P70 لو رفت!

یک منبع مطلع در بازار، از طریق یک پست در شبکه اجتماعی ایکس (که پیشتر به عنوان توییتر شناخته می‌شد) اعلام کرده که هواوی به نظر می‌رسد در حال آزمایش دو اندازه مختلف نمایشگر برای مدل هواوی P70 است.

حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، که به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات موبایل‌های نسل جدید شرکت هواوی منتشر کرده است، مفصل‌ترین جزئیات در مورد سری هواوی P70 را به اشتراک گذاشته است.

 

Untitled P70 1 - جزئیات جدید از هواوی P70 لو رفت!

 

هواوی P70 با چه مشخصات احتمالی به بازار عرضه خواهد شد؟

بر اساس اطلاعات منتشرشده، هواوی در حال آزمایش دو اندازه نمایشگر برای هواوی P70 می‌باشد، به ترتیب 6.5 اینچ و 6.8 اینچ. این نمایشگرها با طراحی منحنی 2.5D، وضوح 1.5K، و بهره‌مندی از فناوری LTPO برای ارائه تصاویر با کیفیت و روان در دستگاه ها قرار دارند. همچنین اطلاعات نشان می‌دهد که حاشیه‌های نمایشگر به‌صورت چشمگیری باریک خواهند بود.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که سیستم دوربین در سری P70 از پیشرفت‌های چشمگیری بهره‌مند خواهد بود. بنابراین، انتظار می‌رود دوربین این سری با حسگر امنی‌ویژن OV50H مجهز شود، که دارای دیافراگم فیزیکی متغیر است.

حسگر امنی‌ویژن OV50H که در ژانویه 2023 معرفی شد، یک سنسور با وضوح بالا به میزان 50 مگاپیکسل است و برای گوشی‌های هوشمند رده بالا طراحی شده است. این حسگر با ابعاد 1/1.3 اینچ و اندازه پیکسل 1.2 میکرون، انتظار می‌رود تجربه عکاسی عالی در شرایط نور کم را فراهم کند.

 

Untitled P70 2 - جزئیات جدید از هواوی P70 لو رفت!

 

این حسگر، به نرخ‌های فریم بالا، حالت‌های مختلف HDR و ویژگی‌های پیشرفته‌ای نظیر ضبط ویدیوی 8K و ویدیوی 4K با لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می‌کند.

به علاوه، منتظریم که سری هواوی P70 از یک طراحی منحصربه‌فرد در قسمت پشتی دوربین استفاده کند، که از لنزهای سه‌گانه به شکل مثلثی بهره‌مند شده‌اند. این دستگاه همچنین برچسب تجاری XMAGE از هواوی را به دنیای دوربین‌های هوشمند معرفی می‌کند.

به علاوه، می‌توان انتظار داشت که این سری از گوشی‌ها با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و بلندگوهای دوگانه عرضه شود. احتمالاً مدل پایه این سری از تراشه کرین 9000S بهره خواهد برد. خبرهای غیررسمی نیز اشاره دارد که این سری محصولات احتمالاً در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل به بازار عرضه خواهند شد.

 

Untitled P70 3 - جزئیات جدید از هواوی P70 لو رفت!

 

 

 

شما میتوانید بروزترین اخبار تکنولوژی را در قسمت اخبار سایت تسکو مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید