اخبار سایت, اخبار تسکو, اخبار داخلی, رویدادها, سال 1402

سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

سهم برجسته در تسکو نمایشگاه ایران هلث

 

حضور تسکو در نمایشگاه ایران هلث

با کمال خوشحالی به اطلاع می‌رسانیم که حضور تسکو در نمایشگاه ایران هلث با طراحی مدرن و همیشگی خود، یک شگفتی بی‌نظیر را خلق کرد! همچنین حضور متخصصین واحدسازمانی تسکو در این نمایشگاه موجب شد تا مصرف‌کنندگان بیشتر و بهتر با محصولات متنوع تسکو آشنا شوند.

تسکو به‌منظور معرفی و ارتقای محصولات خود، در نمایشگاه ایران هلث شرکت کرد. در این گزارش، به معرفی غرفه تسکو در نمایشگاه ایران هلث و معرفی جزئیاتی از محصولات برجسته این شرکت پرداخته خواهد شد.

 

14 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

9 1 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

جشنواره سلامت و محصولات پزشکی با حضور برجسته تسکو

در نمایشگاه بین‌المللی تهران، نمایشگاهی پویا و مدرن باهدف معرفی محصولات و خدمات پزشکی، با طراحی فوق‌العاده جذاب برگزار گردید. این رویداد به‌عنوان یک پل ارتباطی متمایز برای ارتقای خدمات و معرفی نوآوری‌ها در حوزه پزشکی به چشم می‌خورد. غرفه تسکو با بهره‌گیری از رویکردهای نوین و ارائه محصولات کاربردی در حوزهٔ سلامت، به‌عنوان یکی از نقاط قابل‌توجه این نمایشگاه شناخته شد. شرکت فعّال نمایندگان و متخصصان تسکو، فرصت فوق‌العاده‌ای را برای معرفی بهترین خدمات و محصولات در زمینه سلامت و پزشکی فراهم کرد. این نمایشگاه به‌عنوان یک سکوی ارتباطی بین حاضران و نمایندگان برجسته سلامت، به تبادل اطلاعات و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهت توسعه بازار محصولات پزشکی کمک بی‌دریغی کرد.

 

 

تیم متخصص و پویای تسکو، با انرژی فراوان در نمایشگاه ایران هلث حاضر شد و نه‌تنها به‌عنوان منبعی جامع از اطلاعات در زمینه فناوری‌های جدید، بلکه با اطلاعات گسترده درباره ویژگی‌ها و مزایای محصولات، توضیحات جامعی برای بازدیدکنندگان ارائه داد. تخصص و دانش عمیق اعضای این تیم، نقش اساسی در پوشش جزئیات و معرفی بهترین راهکارها برای بازدیدکنندگان ایفا کرد. حضور این تیم در غرفه، فرصتی فراهم کرد تا تبادل نظر و بررسی عمیق‌تر درباره موضوعات مرتبط با محصولات حوزهٔ پزشکی انجام شود.

 

11 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

 

کلام پایانی

با حضور شگفت‌آور تسکو در نمایشگاه Iran Health و جشنواره سلامت، تعهد به ارتقای سلامت جامعه با رویکردهای نوین و تخصص علمی مشخص شده است. این رویدادها، فراتر از یک نمایشگاه تجاری، فضایی دوستانه و پرانرژی را برای تبادل اطلاعات و معرفی محصولات به ارمغان آورده‌اند.

 

10 1 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

7 1 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

2 2 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

1 5 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

8 1 - سهم برجسته تسکو در نمایشگاه ایران هلث

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید