اخبار سایت, اخبار تسکو, اخبار داخلی, رویدادها, سال 1402

حضور پر شور برند تسکوگیم در جشنواره الکامپ 2023

الکامپ

حضور پر شور برند تسکوگیم در جشنواره الکامپ 2023

الکامپ بالاخره بعد از ۴ سال وقفه برگزار شد. نمایشگاه بین المللی تهران هفته گذشته میزبان غرفه‌های مختلف حوزه تکنولوژی، سخت افزار، نرم افزار، ارز دیجیتال، انرژی، زیرساخت، دیجیتال مارکتینگ و مواردی از این دست بود. در این نمایشگاه بیش از ۴۸۰ شرکت داخلی و خارجی و استارتاپ حضور داشتند. با وجودی که نمایشگاه الکامپ امسال با کم و کاستی‌های زیادی رو به رو بود، اما با همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و «راهکار تجارت، مدیریت کوشا» این رویداد برپا شد. یکی از حوزه‌هایی که سابقاً در این نمایشگاه به آن کمتر پرداخته می‌شد گیمینگ است. اما این بار حوزه گیم نیز مورد توجه قرار گرفته و غرفه تسکو با معرفی سخت‌افزارهای گیمینگ خود، پربازدیدترین غرفه در این حوزه بود.

 

حضور پر شور برند تسکوگیم در جشنواره الکامپ 2023

 

حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26

تسکو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی در ایران شناخته می‌شود و نزدیک به دو دهه است که سعی در تولید و عرضه محصولات باکیفیت و در خور شأن مشتریان خود دارد. این غرفه با هیاهوی زیاد و هیجان فراوان بازدیدکنندگان توجه بسیاری از افراد در سالن 38 را به خود جلب کرد. در غرفه تسکو، بخش مربوط به لوازم جانبی عمومی، سیستم‌های صوتی و محصولات برند تسکو گیم به نمایش گذاشته شدند.

تسکو گیم با هدف تأمین نیاز کاربران حوزه گیم، محصولات پیشرفته و باکیفیتی را عرضه می‌کند و در آینده نیز قصد دارد مثل همیشه با قیمت مناسب، تکنولوژی روز دنیا را به دست مصرف‌کننده برساند. تسکو در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات تا حضور اینفلوئنسرهای معروف را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته بود. این شرکت همچنین جوایز متنوعی را نیز به برندگان این مسابقات اهدا کرد.

 

جمال جعفری مدیر عامل تسکو در الکامپ 2023-1402

 

غرفه گیمینگ برند تسکو در نمایشگاه الکامپ

شرکت تسکو در نمایشگاه بین‌المللی تهران با یکی از جذاب‌ترین غرفه‌‌ها در حوزه گیمینگ حضور یافت. تسکو با معرفی سخت‌افزارهای گیمینگ خود بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کرد. این برند باتجربه در عرصه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و صوتی و تصویری با ایجاد برند تسکو گیم، نیازهای گیمرهای ایرانی را نیز برطرف می‌کند. در غرفه تسکو محصولاتی از جمله کیبورد، ماوس و هدست گیمینگ با ویژگی‌های پیشرفته معرفی شدند. تسکو گیم با هدف تأمین نیاز کاربران حوزه گیم، محصولات پیشرفته و با کیفیتی را عرضه می‌کند و در آینده نیز قصد دارد با قیمت مناسب، تکنولوژی روز دنیا را به دست مصرف‌کننده برساند. اما برای موفقیت، کیفیت محصولات و شیوه قیمت‌گذاری نیز برایش مهم هستند.

 

غرفه تسکو گیم در الکامپ سال 2023-1402

 

درخشش برند تسکوگیم در جشنواره الکامپ 26

در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳، تسکو محصولاتی در شاخه‌های مختلف از جمله لوازم جانبی موبایل، کیبورد و ماوس گیمینگ، هدست‌های متنوع و سیستم‌های گیمینگ را به نمایش گذاشته بود. این شرکت محصولات جدید خود را به نوعی متفاوت در الکامپ عرضه کرد تا علاقه‌مندان فرصت تست آن‌ها را داشته باشند. همچنین، محصولات دیگر تسکو مانند کیبوردها، ماوس‌ها و لوازم جانبی دیگر نیز در این غرفه معرفی می‌شوند. نمایندگان تسکو اعلام کردند که محصولات باکیفیت این شرکت با توجه به قیمت، ارزش خرید بالایی دارند. تسکو گیم طبیعتاً بازار خاص‌تر، جذاب‌تر و گران‌قیمت‌تری را هدف گرفته و تاکنون محصولات متنوع و پیشرفته‌ای را نیز تولید و عرضه کرده است.

 

مصاحبه با جمال جعفری مدیر عامل تسکو در الکامپ 2023-1402

 

برخی از محصولات معرفی شده از این برند را با هم مرور می‌کنیم:

اولین محصولی که توجه ما را به خودش جلب کرد، کیبورد گیمینگ مکانیکال ۸۱۲۸ است که با برخورداری از سوئیچ‌های مکانیکی قرمزرنگ شرکت اوتمو (Outemu) با طول عمر بیش از ۵۰ میلیون کلیک و نورپردازی فول آر‌جی‌بی، یکی از پیشرفته‌ترین محصولات بازار ایران از برندهای داخلی محسوب می‌شود.

ماوس گیمینگ تسکو ۲۰۳۵ هم جزو محصولات نسبتاً جدید این شرکت است. این ماوس گیمینگ تسکو به سنسور پیشرفته با دقت ۱۶۰۰۰ دی‌پی‌آی و نورپردازی RGB مجهز شده و ویژگی‌هایی در سطح بهترین محصولات جهانی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این ماوس، امکان اتصال به کامپیوتر با کابل USB-C قابل جداشدن یا اتصال بی‌سیم از طریق دانگل است.

تجربه انجام بازی‌ها با استفاده از هدست گیمینگ، دلچسب‌تر است و در بعضی بازی‌های رقابتی، شنیدن ریزترین صداها در محیط و تشخیص جهت صدا می‌تواند مرز بین برد و باخت را تعیین کند. تسکو در این زمینه هم محصول جالبی به نام هدست گیمینگ ۵۱۶۵ را تولید کرده است که علاوه بر ظاهر زیبا با نورپردازی RGB، توانایی تولید صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و امکان ایجاد هپتیک فیدبک یا بازخورد لرزشی را نیز دارد.

همانطور که پیشت‌تر اشاره شد درنمایشگاه الکامپ، غرفه‌ی تسکو بسیار جذاب بوده و محصولات گیمینگ آن با استقبال زیاد بازدیدکنندگان رو به رو شدند. غرفه‌های تسکو در نمایشگاه بسیار پرسر و صدا بوده واسپیکرهای با صدای فراگیر و پرقدرت بار زیادی از جذابیت غرفه را به دوش کشیدند.

 

بررسی محصولات گیم تسکو در الکامپ 2023-1402 به همراه جمال جعفری مدیر عامل تسکو

 

تسکو، برندی است که مجموعه‌ای از اسپیکرهای سیستمی، حرفه‌ای و بلوتوثی را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی تولید می‌کند. در این نمایشگاه متخصصان تسکو آماده ارائه اطلاعات لازم در مورد کالاها و خدمات مورد نیاز کاربران بودند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل تسکو بر رشد شرکت و جذب اعتماد کاربران تأکید کرد و از استراتژی درست شرکت در راستای هدف ایجاد یک برند بزرگ و قابل اعتماد صحبت کرد. در ضمن، تسکو در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر بازار داخلی گذاشته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید