اخبار بازی, اخبار خارجی, معرفی و بررسی بازی‌, نقد و بررسی

تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

Dungeons 4

 

Dungeons 4 چیست؟

Dungeons 4 یک بازی مدیریت سیاه چال است که در آن تک شاخ‌ها در میان درختان سرسبز زندگی می‌کنند. سمت خوب نقطه مرتفع است و سمت تاریک در Hill Doom است.

 

Untitled 1 45 - تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

 

ویژگی های اصلی Dungeons 4 چیست؟

  • یک سکه برای دورف‌ها پرتاب کنید : دورف‌ها آمده‌اند تا سنگرهای زیرزمینی خود را بسازند و یاران کوچک سرسخت (اگرچه دوست ندارند به این نام خوانده شوند) با شیطان همیشه در حال گسترش برای فضا و منابع رقابت می‌کنند.
  • سخت‌تر، بهتر، سریع‌تر، قوی‌تر : دنیای بازی تا چهار برابر بزرگ‌تر از قبل است و موجودات بسیار بیشتری از Horde، Undead و شیاطین وجود دارند که مشتاقانه منتظر دستور Bossy Evil هستند. Snots این بار نقش بسیار برجسته تری ایفا می‌کنند و می‌توانند سطح بالاتری داشته باشند .
  • شیطان در حال آمدن به مکانی در نزدیکی شما است : جهان فراتر از همیشه بزرگتر است . با شکست دادن Mini Boss یا قهرمانان، شرارت را به دست آورید و از آن برای به هلاکت رساندن دنیای Overworld استفاده کنید، و شرارت شما را در بسیاری از بیوم های جدید نابود کنید.
  • اجازه دهید شما را ارتقا دهم : یک سیستم Perk مبتنی بر توانایی برای تالیا به او قدرت های جدید و چشمگیری می‌دهد. شیطان مطلق اکنون می‌تواند از تسلط بر جهان لذت ببرد، بر موجوداتش حکومت کند و حتی بیشتر به زیردستان سیلی بزند.
  • راه های زیادی برای بیان داستان : یک کمپین طولانی، که توسط راوی محبوب انگلیسی از عناوین قبلی، Kevan Brighting روایت می‌شود، همراه با نقشه های زد و خورد برای به چالش کشیدن حکومت شما به عنوان شیطان مطلق.
  • با هم کار کنید، با هم بکشید : دو نفره چند نفره co-op که هر دو بازیکن با هم یک سیاه‌چال را مدیریت می‌کنند. همه نقشه های جنگ و کمپین به صورت Co-op قابل پخش هستند.

 

 

توسعه دهنده Dungeons 4 کیست؟

Dungeons 4 توسط Realmforge Studios در مونیخ، آلمان توسعه یافته است.

 

Untitled 1 46 - تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

 

آیا بازی Dungeons 4 دارای قابلیت چندنفره بازی کردن می‌باشد؟

بله، بازی Dungeons 4 را می‌توان چندنفره هم بازی کرد. نقشه‌های کمپین و درگیری به صورت چندنفره co-op با 2 بازیکن قابل پخش هستند .

لطفا توجه داشته باشید که این ویژگی در نسخه نینتندو سوییچ گنجانده نخواهد شد.

 

Untitled 1 47 - تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

 

کدام زبان ها در Dungeons 4 پشتیبانی می‌شوند؟

این بازی از حس سوزن سوزن شدن صدای راوی به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و چینی ساده شده پشتیبانی می‌کند.

رابط و زیرنویس‌ها به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی، پرتغالی، پرتغالی برزیل، چینی ساده شده، چینی سنتی، عربی، کره‌ای، لهستانی، روسی و ترکی نیز در دسترس خواهند بود.

 

Untitled 1 48 - تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

 

تاریخ انتشار بازی Dungeons 4

Dungeons 4 در 9 نوامبر 2023 برای رایانه‌های شخصی ویندوز، پلی‌استیشن 5، کنسول‌های Xbox Series X|S منتشر شد و در روز اول برای کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری با Xbox Game Pass عرضه شد و نسخه‌ی Nintendo Switch آن بعدا منتشر می‌شود.

برای دیدن ادامه‌ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید