اخبار خارجی, تکنولوژی, موبایل, موبایل و تبلت

وان‌پلاس نورد N30 SE 5G گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شد!

وان‌پلاس نورد N30 SE 5G گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شد!

وان پلاس به تازگی گوشی جدید خود را با نام وان‌پلاس نورد N30 SE 5G معرفی کرده است. این گوشی اقتصادی با قیمت پرچمداری حدود 163 دلار به بازار عرضه شده و از یک نمایشگر 6.72 اینچی بهره می‌برد. به عنوان یک مدل با مشخصات فنی متوسط، وان پلاس با معرفی این گوشی، به تازگی جدیدترین افزایش در تولید گوشی‌های اقتصادی خود را اعلام کرده است.

 

Untitled 1nordn30 4 - وان‌پلاس نورد N30 SE 5G گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شد!

 

مشخصات و قیمت وان‌پلاس نورد N30 SE 5G

آخرین افزایش ویژگی‌های گوشی جدید وان پلاس، با نمایشگر LTPS LCD 6.72 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اتفاق افتاده است. این گوشی به پشتیبانی از دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به اندازه 1/2.76 اینچ و اندازه پیکسل 0.64 میکرومتری مجهز شده است. همچنین، این دستگاه از دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره مند است. این بهبودها نشان‌دهنده تلاش وان پلاس در بهبود عملکرد دوربینی و تجربه کاربری برای کاربران است.

این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6020 بهره می‌برد که با همراهی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد قدرتمندی را فراهم می‌سازد. سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 است. از لحاظ صدا، وان‌پلاس نورد N30 SE 5G از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد و قابلیت افزایش صدای Ultra را نیز داراست، که تجربه صوتی کاربران را بهبود می‌بخشد.

 

Untitled 1nordn30 2 - وان‌پلاس نورد N30 SE 5G گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شد!

 

گوشی وان‌پلاس نورد N30 SE 5G با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده است که توسط فناوری شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC قابل شارژ است. این دستگاه در دو رنگ مشکی و فیروزه‌ای به بازار عرضه شده و در حال حاضر در سایت جهانی و امارات متحده عربی شرکت وان پلاس موجود است.

این گوشی هوشمند با قیمت 163 دلار در بازار امارات متحده عربی عرضه می‌شود، که با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن، به نظر منطقی می‌آید. ورود این دستگاه به بازار این کشور در تاریخ فردا قرار دارد، اما انتظار می‌رود که در آینده، کاربران در سایر کشورها نیز بتوانند از این گوشی بهره‌مند شوند.

 

Untitled 1nordn30 3 - وان‌پلاس نورد N30 SE 5G گوشی اقتصادی جدید وان پلاس معرفی شد!

 

 

 

شما میتوانید بروزترین اخبار تکنولوژی را در قسمت اخبار سایت تسکو مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید