اخبار سایت, اخبار تسکو, رویدادها, سال 1402

تسکو؛ عرضه محصولات با کیفیت و بی‌رقیب در بازار

تسکو؛ عرضه محصولات با کیفیت و بی‌رقیب در بازار

 

تسکو؛ عرضه محصولات با کیفیت و بی‌رقیب در بازار

شرکت تسکو با دو دهه فعالیت، یکی از برندهای مطرح داخلی بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری است که با تنوع و کیفیت بالای محصولات خود از جایگاه ویژه ای درمیان مردم برخوردار است. نشریه اقتصاد و نمایشگاه در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ با حمید محمدی پور مدیر مارکتینگ شرکت تسکو گفت و گویی انجام داده است:

 

لطفا در مورد تاریخچه و فعالیت شرکت تسکو توضیح دهید. برای مخاطبین ما جالب است که بدانند تسکو چطور متولد شد و رشد کرد؟

مسیر رشد و خلاقیت یک مسیر صاف و مستقیم نیست. بلکه مسیری است پر از پیچ‌وخم که گذر از آن نیازمند صبوری و ممارست است. این داستان، داستان شکل‌گیری تسکو در مسیر رشد و خلاقیت است.

دو دهه پیش، تسکو متولد شد و از همان ابتدا تمرکزش بر روی تولید تجهیزات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و ظاهر زیبا برای مشتریان بود. تنوع بی‌نظیر محصولات شرکت تسکو به حدی بالاست که در حال حاضر هر خانه یا محل کاری را نگاه کنید، حتماً یکی از محصولات برجسته تسکو را در آن مشاهده خواهید کرد. در طی دو دهه گذشته، تسکو به طور شگفت‌انگیزی در ذهن مردم و در میان بازار رتبه‌ی اول را به دست آورده است.

 

چه چیزی انگیزه‌بخش تسکو برای ادامه رشد و پیشرفت بود؟

تسکو نیاز مهم مشتریان برای برند قابل اعتماد را در بازار احساس می‌کرد. از طرفی، تسکو از ابتدا معتقد بود محصولاتی که به بازار عرضه می‌شوند، نه تنها برای استفاده مشتریان، بلکه برای استفاده خودش نیز عرضه می‌شود. به همین دلیل، از روز اول تسکو به صورت ویژه بر کیفیت محصولات تمرکز داشته و تا به امروز این تمرکز را حفظ کرده است. انگیزه رشد تسکو، برآورده کردن نیازهای مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بوده است.

 

Untitled 2 7 - تسکو؛ عرضه محصولات با کیفیت و بی‌رقیب در بازار

 

محصولاتی که تسکو به بازار عرضه می کند از چه تفاوت هایی با محصولات سایر رقبا برخوردار است؟

ما به عنوان یک شرکت پیشرو و آینده‌نگر، تقریباً تمامی تجهیزات جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری را عرضه می‌کنیم. هدف ما عرضه جدیدترین و بهترین محصولات این حوزه به بازار است. تنوع فناوری‌ها و امکاناتی که تسکو عرضه می‌کند، در سبد کالایی هیچ یک از رقبای این برند قابل مشاهده نیست. البته، ما هرگز قصد مقایسه و رقابت با سایر برندهای بازار را نداشته‌ایم و هدف اصلی ما رفع نیازهای کاربران بوده و همچنان هست.

 

تسکو در حال حاضر چه اهدافی را دنبال می کند؟

اولین هدف تسکو، عرضه محصولاتی با کیفیت و بی‌رقیب در بازار بود و با موفقیت به این هدف دست یافت. پس از آن، در زمینه‌های مختلف، هدف‌های گوناگونی را مشخص کرد تا بتواند به طور کامل رشد و پیشرفت کند. شناخت مشتری، ارزش‌آفرینی، شفافیت و ممتاز بودن از جمله اهداف پیش‌برنده تسکو است. همچنین با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان تسکو جوانان و نوجوانان هستند، تسکو تلاش می‌کند تا به‌روز‌ترین محصولات دنیای دیجیتال را رصد نماید تا بتواند محصولات جدیدی با کیفیت مناسب به سبد محصولات خود اضافه کند.

 

Untitled 2 6 - تسکو؛ عرضه محصولات با کیفیت و بی‌رقیب در بازار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید