اخبار بازی, اخبار خارجی, معرفی و بررسی بازی‌, نقد و بررسی

بررسی بازی Tiny Tinas Wonderlands

Tiny Tinas Wonderlands

بررسی بازی Tiny Tinas Wonderlands

Tiny Tinas Wonderlands یک تیرانداز غارتگر با فانتزی بالا از توسعه دهندگان Gearbox است و قرار است تغییری به سبک D&D به فرمول محبوب Borderlands ارائه دهد.

طرفداران می توانند انتظار همه دیوانگی و طنز قطبی که دنیای Borderlands به آن معروف است را داشته باشند، اما این اسپین آف همچنین تغییرات عمده ای را ارائه می دهد تا به آن کمک کند تا از Gearbox و بزرگترین فرنچایز بازی 2K متمایز شود. اگر چیزی شبیه به DLC موفقیت‌آمیز Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep باشد، طرفداران دنیای ترسناک Borderlands دلیل خوبی برای هیجان دارند.

در کمال تعجب، DLC 2 Borderland’s Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep اکنون یک بازی مستقل است که در فروشگاه Epic Games. این بازی که به عنوان «ماجراجویی One-shot سرزمین عجایب» شناخته می‌شود، بر روی پلتفرم‌های دیگر، از جمله Steam، PS4، و Xbox One (و PS5 و Xbox Series X/S از طریق سازگاری به عقب) با قیمت 9.99 دلار در دسترس است. برای کسانی که به دنبال چشیدن طعم سرزمین عجایب تینی تینا هستند، اکنون زمان خوبی است.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد سرزمین عجایب Tiny Tina بدانید، از جمله جزئیات تاریخ انتشار، داستان، گیم پلی و موارد دیگر آورده شده است.

 

Tiny Tinas Wonderlands

 

تاریخ انتشار بازی Tiny Tinas Wonderlands

Tiny Tinas Wonderlands در 25 مارس 2022 منتشر شد، همانطور که در PlayStation Showcase 2021 تایید شد. می توانید تریلر رسمی گیم پلی بازی را در زیر مشاهده کنید:

 

 

 

Tiny Tinas Wonderlands

 

 

Tiny Tinas Wonderlands

 

 

Tiny Tinas Wonderlands

 

Borderlands به خاطر مشخصات سخت‌گیرانه‌اش شناخته نمی‌شود و انتظار نمی‌رود که Tiny Tina’s Wonderlands متفاوت باشد. Borderlands 2 در همان روزگار به طرز چشمگیری راه خود را در PlayStation Vita باز کرد، در حالی که Borderlands 3 یک ماه پس از عرضه اولیه در macOS در دسترس قرار گرفت. این احتمال وجود دارد که یک لپ تاپ آماده برای پخش spinoff داشته باشید.

ما انتظار داریم نیازهای رایانه شخصی مشابه Borderlands 3 باشد. حداقل نیازها شامل پردازنده AMD FX-8350 یا Intel i5-3570، 6 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 7970 یا Nvidia GeForce GTX 680 2 گیگابایتی است. مشخصات پیشنهادی شامل پردازنده AMD Ryzen 5 2600 یا Intel i7-4770، 16 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 590 یا Nvidia GeForce GTX 1060 6GB است.

همانطور که می توانید بگویید، سری RTX 30 انویدیا در دسترس نیست، بنابراین نگران نیاز به ارتقای گران قیمت برای بازی Tiny TIna’s Wonderlands (هنوز) نباشید.

برای دیدن ادامه‌ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید