بررسی بازی Metal Hellsinger
بررسی بازی Metal Hellsinger
در بازی Metal Hellsinger شما باید با ریتم موسیقی متال و انتقام در یک سفر از طریق هشت دهنه جهنم بجنگید. شما باید با ترس، اسلحههای قدرتمند و موسیقی متال فوقالعاده به مبارزه با دیوها بپردازید.
این پاراگراف در مورد داستان یک شخصیت در بازی Metal Hellsinger میباشد. شخصیت در این بازی به نام “The Unknown” یا “ناشناخته” شناخته میشود، که یک ترکیب از انسان و شیطان است و با هدف انتقامجویی شدید است. این شخصیت به دامنههای خطرناک جهنم سفر میکند تا با مواجهه با “قاضی سرخ” (Red Judge)، که احتمالاً یک شخصیت مهم یا دشمن نهایی در داستان است، انتقام خود را بگیرد. داستان به نظر میرسد در محیطی از جهنم و با المانهای تاریک و ترسناک جریان دارد.
بازی Metal Hellsinger یک نوع بازی اول شخص با سبک ریتمی است، به این معنا که توانایی شما در شلیک با توجه به ریتم موسیقی تجربه بازی شما را افزایش خواهد داد. هر چه بیشتر با ریتم هماهنگ باشید، موسیقی بازی شما شدیدتر میشود و تخریب بیشتری ایجاد خواهید کرد. به عبارت دیگر، با شلیک کردن به ریتم موسیقی، تجربه گیمپلی شما بهتر و هیجانانگیزتر خواهد شد و همچنین باعث تخریب بیشتر در بازی میشود.
در بازی Metal Hellsinger باید ارتش شیاطین را با یک شمشیر مزین به جمجمه یا مجموعه ابزار کشتاری متفاوت شکست دهید. هنگامی که “ultimate” شما آماده باشد، میتوانید با استفاده از توانمندی ابزار خود، هرج و مرجی را که میخواهید را رها کنید و خرابکاری نابودگری ایجاد کنید. به طور کلی، این متن در مورد یک محیط فانتزی یا ترسناک به نظر میرسد که شما با یک قهرمان مسلح به سر و سپر در مقابل ارتش شیاطین جنگ میکنید.
در ادامه میتوانید تریلر بازی را مشاهده کنید:
در حالت “Leviathan”، شما موظف به شکست دادن موجهای در حال چالش با تعدادی افزاینده از شیاطین در زمینهای جهنمی هستید. با پیشرفت در بازی، شما باید تصمیمات وحشتناکی در مورد انتخاب ارتقاءها بگیرید و خودتان را به یک ماشین واقعی مرگ با سرزنش مستقیم تبدیل کنید. احتمالاً بازی از شما خواهد خواست که از گزینهها و ارتقاءهای مختلف به درستی استفاده کنید تا به تدریج در مواجهه با شیاطین به چالشهای پیچیدهتری برخورد کنید. این متن به صورت غیر رسمی توصیف کرده که شما باید خودتان را به یک نابغهی مرگی با سرزنش تبدیل کنید.
این متن درباره موسیقی متال مرتبط با بازی ویدئویی Metal Hellsinger است. به نظر میرسد که هر ترک موسیقی در بازی به ویژه توسط دو نفر از آهنگسازان به نام “Two Feathers” ساخته شده است. در این ترکها، صداهای خوانندگان معروف متالی چون “سرج تانکیان” از گروه “System of a Down”، “رندی بلايت” از گروه “Lamb of God”، “الیسا وایت-گلوز” از گروه “Arch Enemy” و دیگر هنرمندان حضور دارند. این هنرمندان مشهور به عنوان آیکونهای متال شناخته میشوند. به این ترتیب، این بازی از ترکها و موسیقیهایی که توسط هنرمندان معروف متال اجرا میشوند، بهرهمند است و این میتواند یک جذابیت اضافی برای تجربه بازی فراهم کند.
ویژگیهای بازی Metal Hellsinger:
به نظر میرسد که در این بازی، شما میتوانید از یک داستان حماسی لذت ببرید که توسط بازیگر برجسته به نام “تروی بیکر” نقل قول شده است. این داستان احتمالاً بخشی از تجربه بازی است که به شما امکان میدهد در دنیایی فانتزی یا ماجراجویانه شرکت کنید.
همچنین، اشاره شده است که با پیشرفت در بازی و انجام چالشهای خاص، شما میتوانید به نیروهای بیشتری دست یابید و در رقابتها و جدول ردهبندی بهتری کسب کنید. این احتمالاً به معنای این است که با انجام چالشهای خاص در دنیای بازی، شما تواناییها و قدرتهای خود را ارتقاء داده و در مقابل بازیکنان دیگر بهتر عمل کنید.
اولاً، اشاره شده است که علیرغم اینکه معمولاً به جهنم شناخته میشود، “دنیای آتشین” (The Infernal Planes) در واقع یک اتحاد از هزاران جهنم است، هرکدام از آنها به شکل ترسناک و شیطانی خود منحصر به فرد هستند.
در ادامه آمده که برای سلطنت بر “قاضی سرخ” (The Red Judge)، شما باید از طریق گوشه و کنارهای شدیدترین نقاط این دنیا حرکت کنید. این از جهان یخی “ووک” (Voke) تا جهان دیوانهآور “استیجیا” (Stygia) ممکن است. به نظر میرسد که برای دستیابی به هدف، شما باید از جهنم به تمامی زمینهای ترسناک و پرشور آن عبور کنید و با چالشها و دشمنان مختلف مواجه شوید.
این بازی توسط یک تیم حرفهای از توسعهدهندگان با تجربه در زمینه بازیهای اول شخص (FPS) در شرکت The Outsiders ساخته شده است. این پروژه ارادی دیوید گلدفارب (David Goldfarb) است، که سابقهی کاری وی به عنوان کارگردان بازی در “Payday 2” و همچنین به عنوان طراح اصلی در بازیهای “Battlefield 3” و “Battlefield: Bad Company 2” معروف است.
به عبارت دیگر، “Metal Hellsinger” نتیجهی تلاش یک تیم توسعه با تجربه برای ایجاد یک بازی اکشن اول شخص میباشد و دیوید گلدفارب به عنوان رهبر پروژه بازیهای معروف دیگر نیز در این تلاش شرکت کرده است.
این متن به اطلاعات مربوط به قوانین حق تکثیر دیجیتال (DMCA) و حقوق تکثیر مربوط به بازی است:
- آهنگهای موجود در بازی به صورت خاص برای بازی نوشته، تولید و اجرا شدهاند و به طور کامل متعلق به توسعهدهنده یا صاحب امتیاز بازی هستند.
- توسعهدهنده یا صاحب امتیاز بازی اقدامات لازم را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ اقدامی از سوی افراد یا سازمانهای دیگری به نام “strike” (اقدام حقوقی) برای تخلف از حقوق تکثیر صورت نخواهد گرفت.
این توضیحات ممکن است به منظور اطمینان ایجاد شده باشند تا افراد یا اشخاصی که محتوای این بازی را به اشتراک میگذارند یا با آن کار میکنند، از مسائل حقوق تکثیر در مورد موسیقیها و محتوای بازی آگاه شوند و از هر گونه تخلف پیشگیری شود.
برای دیدن ادامهی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.