اخبار بازی, اخبار خارجی, معرفی و بررسی بازی‌, نقد و بررسی

بازی Silent Hill 2 The Short Message رونمایی و عرضه شد!!!

Silent Hill 2 The Short Message

معرفی بازی Silent Hill 2 The Short Message

کمپانی کونامی (Konami) به تازگی از بازی رایگان Silent Hill 2 The Short Message برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده است. اثری که اتفاقا از همین لحظه و به‌صورت کاملا رایگان در دسترس دارندگان پلی استیشن 5 قرار گرفته است.

 

Silent Hill 2 The Short Message

 

بازی Silent Hill: The Short Message یک ویدیوگیم در ژانر ترس و با زاویه دوربین اول‌شخص است که در جریان رویداد State of Play شرکت سونی، شاهد رونمایی از آن بودیم. محصولی که هواداران مجموعه «سایلنت هیل» طی ماهیان گذشته احتمالا از خبرها و اطلاعات فاش‌شده پرتعدادش آگاه بوده‌اند. حالا نه‌تنها به‌شکل رسمی از محصول نام‌برده رونمایی شده است، بلکه این بازی همین الان در دسترس دارندگان پلی استیشن 5 نیز قرار گرفته است.

 

بازی Silent Hill 2 The Short Message رونمایی و عرضه شد!!! Silent Hill 2 The Short Message

 

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی این بازی را مشاهده کنید:

 

 

داستان بازی Silent Hill 2 The Short Message

در نوامبر ۲۰۲۳، هیئت رده‌بندی AU به طور تصادفی تصاویری از بازی Silent Hill 2 The Short Message را لو داد که حاوی اسپویل‌هایی از داستان بازی بود.

این اثر یک بازی ترسناک روان‌شناختی مبتنی بر اکتشاف است که در آن بازیکن شخصیت‌هایی در یک آپارتمان به نام ویلا در آلمان امروزی را کنترل می‌کنند. بازیکنان، نقش زن جوانی به نام آنیتا را بر عهده می‌گیرند که باید از طریق دوربین اول شخص ویلا را جستجو کنند تا سرنخ‌هایی را به دست بیاورند و بفهمند چه اتفاقی برای دوستان آنیتا افتاده است.

 

Silent Hill 2 The Short Message

 

برای دیدن ادامه‌ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید