بازی Macabre
گیم پلی بازی Macabre
بازی Macabre یک تجربه بازی منحصر به فرد است که عناصر مخفی کاری، ترسناک و گیم پلی مشترک را در ژانری که ما آن را “ترسناک مخفی کاری” می نامیم، ترکیب می کند. شما در یک شکاف زمانی ناپایدار فرو خواهید رفت، جایی که شما و دوستانتان باید خطوط زمانی بی نهایت، از جمله موارد دیگر بازیکنان را طی کنید. هدف؟ برای استخراج منابع ارزشمند و فرار، همه اینها در حالی که از شناسایی ترس های بین بعدی هولناکی که در درون شکاف پنهان شده اند اجتناب می کنند. بازی Macabre در حال حاضر توسط Weforge Studio – یک استودیوی بازی مستقل مستقر در سیدنی، استرالیا در حال توسعه است.
ترکیبی بی نظیر از محیط های جوی، هیولاهای هوشمند و گیم پلی پر از تعلیق. دنیای بازی Macabre با دقت ساخته شده است، با محیط های دقیق که شما را به واقعیت ناراحت کننده شکاف زمان می کشاند. هیولاها با الهام از شکارچیان دنیای واقعی، رفتارهای حساب شده ای از خود نشان می دهند و با اعمال شما سازگار می شوند و احساس تنش و غیرقابل پیش بینی دائمی ایجاد می کنند. عدم وجود مکانیک های رزمی سنتی بر تفکر استراتژیک و تدبیر تأکید می کند و هر تصمیمی را برای بقای شما حیاتی می کند.
هنگامی که برای اولین بار با یک هیولا در Macabre روبرو می شوید، حضور شما را ارزیابی می کند و تعیین می کند که آیا شما یک تهدید یا طعمه بالقوه هستید. همانطور که هیولا با شما بیشتر آشنا می شود، ممکن است تهاجمی تر شود و انعطاف پذیری و سازگاری شما را آزمایش کند. اگر به طور مکرر بر همان استراتژی بقا تکیه کنید، هیولا رفتارهای جایگزین را با خود تطبیق داده و به کار خواهد گرفت. شما باید از حواسپرتیها، شگفتانگیز کردن، یا حتی فداکاریهای کاملاً زمانبندی شده استفاده کنید تا رویارویی با موجودات را هدایت کنید.
تمرکز ما بر ساختن فضایی فراگیر است که دائماً شما را در حاشیه نگه می دارد و به شما اجازه می دهد حدس بزنید که آیا هر پیچ می تواند آخرین پیچ شما باشد یا خیر. با استفاده از قابلیتهای Unreal Engine 5، ما محیطهای پیچیده و دقیقی ایجاد میکنیم که دید تاریک و پیشبینی ما از Macabre را زنده میکند. قدرت موتور ما را قادر می سازد تا مرزهای بازی های ترسناک مستقل را پشت سر بگذاریم و تجربه ای فراگیر را ارائه دهیم که در سطوح مختلف درگیر می شود. برای دیدن ادامه ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.