اخبار تسکو, اخبار داخلی, اخبار سایت, رویدادها, سال 1403

افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد

افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد

افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد در رشت:

مراسم افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد در تاریخ 16 خرداد 1403 با هدف ارائه محصولات جانبی موبایل، کامپیوتر و صوتی برند تسکو، در شهر رشت برگزار شد.

افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد با حضور جمعی از مهمانان ویژه برگزار شد و توجه بسیاری از علاقه‌مندان و فعالان حوزه فناوری و لوازم جانبی را به خود جلب کرد.

آقای هادی نژاد یکی از فروشگاه‌های خود را به نمایش و فروش محصولات تسکو اختصاص داد تا از این طریق به نیازهای گسترده مشتریان در رشت پاسخ دهد.

در مراسم افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد ، جناب آقای جلال جعفری و آقای پیمان محمدی، رییس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی شهرستان رشت، به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.

حضور این شخصیت‌ها نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است که فروشگاه پخش عمده هادی نژاد در صنعت فروش و خدمات پس از فروش محصولات جانبی در این شهر دارد.

 

Untitled 1 1 - افتتاحیه پخش عمده هادی نژاد

 

آدرس فروشگاه پخش عمده هادی نژاد:

فروشگاه پخش عمده هادی نژاد در آدرس رشت، خیابان مطهری، راسته مسگران، پاساژ بین‌الملل واقع شده است.

این مکان به دلیل موقعیت استراتژیک و دسترسی آسان، مکانی ایده‌آل برای عرضه محصولات متنوع تسکو به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که واحد گارانتی و خدمات پس از فروش تسکو نیز در  همین پاساژ (بین الملل) قرار دارد، که این امر موجب تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان خواهد شد.

با افتتاح پخش عمده هادی نژاد، انتظار می‌رود که شهر رشت به یکی از مراکز مهم فروش و توزیع محصولات جانبی موبایل، کامپیوتر و صوتی تسکو تبدیل شود و این امر به رونق اقتصادی منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید