اخبار بازی, اخبار خارجی, معرفی و بررسی بازی‌, نقد و بررسی

معرفی بازی Wartales

Wartales

بازی Wartales

Wartales یک بازی RPG جهان باز است که در آن گروهی از مزدوران را در جستجوی ثروت در سراسر جهان عظیم قرون وسطایی رهبری می‌کنید. جهان را کاوش کنید، همراهان خود را استخدام کنید، جوایز جمع آوری کنید و اسرار مقبره های باستانی را کشف کنید!

یک قرن از سقوط امپراتوری ادوران به دست طاعون بی‌سابقه‌ای می‌گذرد که ملت را فراگرفت. اکنون، سرزمین مملو از کار مزدور، راهزنی و دزدی است و افتخار تقریباً به یک فضیلت فراموش شده تبدیل شده است.

 

Untitled 1 32 - معرفی بازی Wartales

 

اکنون، خود را برای رهبری گروهی از شخصیت‌های بی‌وجدان در یک دنیای باز عظیم که در آن مبارزه، مرگ و عطش ثروت، زندگی روزمره شما را دیکته می‌کند، آماده کنید. شما قهرمان این داستان نیستید که قرار است دوران جدیدی از صلح را آغاز کنید. هدف شما صرفاً زنده ماندن و رشد در این دنیای خشن و خصمانه است، به هر وسیله ای که لازم باشد…

فقط شجاع ترین و جاه طلب ترین ها می‌توانند امیدوار باشند که داستان خود را در Wartales نوشته شده ببینند!

 

Untitled 1 33 - معرفی بازی Wartales

 

گروهی از مزدوران را در تلاشی خطرناک برای کسب ثروت و به رسمیت شناختن در دنیای قرون وسطایی که توسط فقر و طمع ویران شده است، هدایت کنید، همراهان جدیدی را با تخصص‌ها، مجموعه مهارت‌ها، ترجیحات سلاح‌ها و شخصیت‌های بی‌شمار به خدمت بگیرید.

مهارت ها، تجهیزات و ظاهر گروه خود را با یک سیستم پیشرفت و ساخت RPG بصری سفارشی کنید، در حالی که اردوگاه خود را با وسایل تجملاتی، ابزار و تجهیزات توسعه دهید تا به تیم خود کمک کنید تا از سختی های هر روز تحمل کند و از سختی های روزانه خود نجات یابد.

در جستجوی بدنامی، ثروت و شناخت خود، در یک دنیای گسترده و باز سفر کنید و در روستاهای پر جنب و جوش و بقایای دوران گذشته غوطه ور شوید. معادن، مقبره‌ها و کمپ‌های متروکه را کاوش کنید و تاریخ این دنیای خشن را کنار هم بگذارید.

جوایز جمع کنید و قرارداد ببندید. از محافظت از افراد بی گناه در برابر دزدان کوچک گرفته تا شکست بدنام ترین چهره های این سرزمین، چیزی به نام سود آنقدر ناچیز برای گرفتن وجود ندارد.

بر دشمنان خود با یک سیستم جنگی نوبتی تاکتیکی غلبه کنید که به برنامه ریزی دقیق و تفکر استراتژیک پاداش می‌دهد و بهترین ترکیب از شخصیت‌ها، تجهیزات و تاکتیک‌ها را برای موفقیت در هر نبرد منحصر به فرد انتخاب می‌کند.

دنیای باز گسترده Wartales را به عنوان یک گروه حداکثر 4 بازیکن طی کنید، تاکتیک‌ها را برنامه‌ریزی کنید و یک استراتژی پیش از مقابله با تعدادی از ساکنان متخاصم که در این سرزمین‌های مرموز پرسه می‌زنند و آنها را به عنوان یک تیم شکست دهید.

پول، غارت، منابع را به اشتراک بگذارید و روز را با یک وعده غذایی خوشمزه در اطراف یک آتش خروشان با همراهان وفادار خود به پایان برسانید، رفاقت ایجاد کنید و پیوندهای ناگسستنی ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند بر هر مانعی غلبه کنید.

 

 

تاریخ انتشار بازی Wartales

بازی Wartales در تاریخ 12 آپریل 2023 توسط استودیو Shiro Unlimited منتشر شد. برای دیدن ادامه‌ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.

 

Untitled 1 34 - معرفی بازی Wartales

 

دیدگاهتان را بنویسید