اخبار بازی, اخبار خارجی, معرفی و بررسی بازی‌, نقد و بررسی

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

Resident Evil 4

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

کپکام اعلام کرده است که حالت VR برای بازسازی Resident Evil 4 تا یک هفته دیگر در تاریخ 8 دسامبر برای PlayStation VR 2 منتشر خواهد شد. این ممکن است بزرگترین بازی هدست واقعیت مجازی سونی باشد که اوایل امسال منتشر شد.

 

Untitled 1 24 - تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

 

حالت‌های واقعیت مجازی برای بازی‌های اخیر رزیدنت اویل کپکام، برخی از بهترین تجربه‌های ترسناک واقعیت مجازی هستند – و ما به زودی می‌توانیم بازسازی شاید بهترین بازی رزیدنت اویل تمام دوران را به این لیست اضافه کنیم. کپکام اعلام کرده است که حالت VR برای بازسازی Resident Evil 4 تا یک هفته دیگر یعنی در تاریخ 8 دسامبر برای PlayStation VR 2 منتشر خواهد شد .

 

Untitled 1 25 - تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

 

این ممکن است بزرگترین بازی هدست واقعیت مجازی سونی باشد که در اوایل سال جاری منتشر شد. حالت VR که به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای نسخه پلی استیشن 5 بازی Resident Evil 4 منتشر شده است، داستان اصلی بازی را در واقعیت مجازی قابل بازی می کند – و از منظر اول شخص، اولین نسخه برای هر نسخه رسمی کلاسیک 2005 است. صدای سه بعدی و بازخورد لمسی در کنترلرهای Sense که برای هر سلاح شخصی سازی شده است، غوطه وری را حتی بیشتر می کند. “من در واقع به هر کسی که برای اولین بار این بازی را به این شکل تجربه کند حسادت می کنم!” ماساتو کومازاوا تهیه کننده نظر داد.

 

Untitled 1 26 - تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

 

اگر قبلاً Resident Evil 4 را برای PS5 ندارید و می‌خواهید ابتدا از ترس‌ها نمونه بگیرید، یک نسخه آزمایشی رایگان و مستقل از حالت VR برای دارندگان PSVR 2 منتشر می‌شود تا در همان روز آن را امتحان کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Resident Evil 4 را مشاهده کنید:

 

 

PlayStation VR اصلی با پشتیبانی از Resident Evil 7 راه‌اندازی شد ، در حالی که PSVR 2 از همان روز اول Resident Evil Village را در دسترس داشت، و دومی یکی از بهترین بازی‌ها برای این هدست است. رزیدنت اویل 4 به نوبه خود، در حال حاضر با وجود اینکه بازسازی یک بازی 18 ساله است و در مقابل برخی از قوی ترین رقبا قرار دارد، راه خود را به سمت بالاترین لیست های بهترین های سال 2023 طی می کند. در خاطره اخیر این نامزد سه جایزه بازی ، از جمله بازی سال است.

 

Untitled 1 27 - تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای VR2

 

برای دیدن ادامه‌ی اخبار مربوط به گیم کافیست تسکو را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید